fbpx

Inngående

100% skybasert, alt du trenger er en pc og et headset!

TMG Inngående kundesenter er en komplett telefonsentral som håndterer avansert ruting av inngående samtaler. Systemet ruter samtaler basert på telefonnummeret det ringes inn fra og kan kobles til en jobb eller kampanje. Skreddersydde kundekort gir kundebehandler hurtig oversikt over innringers ventetid og tidligere kontaktpunkter. Muligheten for å sende e-post og SMS direkte fra kundekortet mens en har kunden på tråden, øker produktiviteten betraktelig!

Systemet gir deg full kontroll over all aktivitet i køene med oversiktlige statistikker og tavler. Finn raskt de viktige KPI’ene du trenger, som antall samtaler pr. kundebehandler, antall besvarte samtaler innen SLA, hvilke kunder har ventet mer enn ett minutt, etc.

Med Telemagic får du i tillegg enkle og sikre løsninger for hjemmekontor. Bruk medlytt og opptak for å støtte ansatte som jobber remote, eller for å gjennomføre opplæring eller finne muligheter for forbedring. Intern chat eller post-it meldinger gjør det enkelt å gi støtte eller be om hjelp mens kundebehandler betjener køen. 

Kontroller inngående samtaler akkurat slik du ønsker:

    Ring alle

    Ring tilfeldig

    Ring sist brukte

    Ring til den med færrest samtaler

    Ring jevnt-fordelt

    Round-robin

    Funksjoner:

      Definer dialoger vha. intelligente IVR-menyer

      Big Data-søkefunksjon gir automatisk søk i kundedatabase

      Optimaliser kundebehandlingstid vha. egendefinert meny, tastevalg og kømelding

      Utsendelse av SMS/e-post til kunde med full responsmulighet fra kundebilde

      API med mulighet for full integrering mot eksterne system

      Full mulighet for viderekobling fra selgers skjermbilde

      La kunden vite sitt nummer i køen

      La kunden legge igjen nummer for tilbakering

      Administrer og flytt callbacks som du ønsker

      Skreddersy svarbildet til operatør og knytt det til én eller flere køer

      Sett prioriteringer på køer eller operatører

      Sett åpningstid på køene med ruting til telefonsvarer, talepostkasse eller viderekobling utenfor arbeidstid

      Se kundens ventetid og hvor samtalen er rutet fra i kundekortet når samtalen besvares

      Se presensinformasjon til dine medarbeidere

      Legg inn egne lister med kontakter du kan viderekoble til

      Velg mellom blind- og attended transfer

      Blendingfunksjon: inngående kundesenter- og chatløsninger

      Inngående TMG Messenger tar imot og fordeler e-post, chat og SOME til kundebehandlere

      Eget ticketing-system hvor alle henvendelser får et task-nummer

      Få full oversikt over tidligere kommunikasjon med kunden fra en oversiktlig tidslinje i kundekortet

      © Telemagic Group AS 2019