fbpx

SMS

En SMS hos TMG er ikke bare en tekstmelding, det er så mye mer. Kommunikasjon via SMS er enkelt og effektivt og blir i nesten alle tilfeller lest og besvart. Har du mange uleste SMS-er på din telefon? -Sannsynligvis ikke. Hvert år sener TMG ut mer enn 2,5 millioner SMS – stol på oss, vi har kompetansen til å gi ditt kontaktsenter hva det trenger og hjelper deg å holde en profesjonell og ryddig kommunikasjon med kunder.

TMG tilbyr:

  • Send og motta SMS
  • Samtykkeinnhenting
  • Verifisering av salg
  • Masseutsendelser
  • Kundeundersøkelser
  • Skriv egendefinert tekst rett i kundekort eller velg tekst fra forhåndsdefinert mal
  • Flett informasjon fra felter i kundekort automatisk i SMS
  • Velg telefonnummer eller navn som avsender, f.eks. «Telemagic Group»
  • Sett opp regler for automatiske utsendelser – praktisk ved påminnelser/purring
  • Full historikk og oversikt over alle sendte og mottatte SMS
  • SMS loggsøk
  • SMS betaling
  • Statistikker/rapporter
  • Tidsstyring
  • Nummeroppslag

Som du vet har en SMS flere bruksområder. Hos TMG er det enkelt for kundebehandler å sende en SMS både under og etter samtale. I kundekortet er det et en egen knapp for SMS, og all historikk er tilgjengelig under kundehistorikken på samme side.

Ved salg av strøm og forsikringer er det aktuelt å motta eksakt målerstand og kilometerstand. Når systemet mottar slik informasjon kan det automatisk registreres i tilhørende kundefelt. I forbindelse med salg har TMG verifisering via SMS.

Innhenting av samtykke er i dag viktigere enn noen gang. TMG tilbyr samtykkeinnhenting via SMS. Slik kan kundebehandler hente inn et aktivt samtykke om å få kontakte kunder på flere plattformer. Svarer ikke kunden umiddelbart, er det egne rutiner for purring. Flere av våre kunder bruker dette aktivt hver dag.   

TMG er opptatt av holde all informasjon i ett vindu, slik at kundebehandler skal slippe å bruke unødig med tid på å trykke seg frem og tilbake for å hente relevant informasjon fra andre systemer og skjermbilder. Det er tidsbesparende og man unngår manuelle feil. Ønsker kundebehandler likevel å finne frem til en spesifikk SMS, er det enkelt å søke i SMS-loggen.  

© Telemagic Group AS 2019