fbpx

Chat

TMG tilbyr flere ulike chat løsninger, både enkle og avanserte, så du vil helt sikkert finne en som dekker ditt og dine oppdragsgiveres behov. Med TMG kan du derfor bruke en av de mest populære kommunikasjonskanalene når du skal skape de gode kundeopplevelsene.

TMG Chat – enkel og effektiv
Chat er utvilsomt en populær kommunikasjonskanal hvor du definitivt ønsker å være tilgjengelig for dine kunder. TMG leverer sin egen chat løsning som dekker alle dine grunnleggende behov og som svært enkelt kan settes opp på hvilken som helst nettside. Samtalene håndteres i TMG Messenger som er en integrert del av kontaktsenteret, og åpningstider og utseende velger du selv på administrasjonssiden i TMG slik at det passer til nettopp din bedrift eller din kunde. Deretter kopierer du kodesnutten og legger denne inn på nettsiden din, kobler på noen kundebehandlere, og du er klar til å besvare henvendelser og skape gode kundeopplevelser med TMG chat!

 

  • Håndter alle dine kommunikasjonskanaler fra ett og samme system
  • Besvar skriftlige henvendelser samtidig som du er i samtale for å virkelig makse effektiviteten
  • Få varsel når du er tildelt en ny sak slik at kunden får raskt svar
  • Sett maks grense for antall henvendelser pr agent slik at du sikrer at SLA opprettholdes
  • Svært enkel konfigurasjon av layout og åpningstider
  • Gode og oversiktlige rapporter
  • Benytt en av våre spesialiserte samarbeidspartnere for dine mer avanserte behov

Førsteklasses samarbeidspartnere
TMG har flere ekstremt gode samarbeidspartnere som leverer avanserte chat løsninger direkte inn i TMG systemet, enten det er for å bygge opp en effektiv markedsførings chat og leads generator, eller for å sette opp intelligente chatbots som tar seg av den innledende kundekontakten og besvarer de enkleste spørsmålene, slik at dine agenter kan bruke tiden mer effektivt. Eksempler på chat leverandører som TMG absolutt kan anbefale og som allerede er knyttet opp mot TMG er Intercom og Lekane.

Fordel oppgavene og behold kontrollen med TMG Agent Allokator
Håndtering av kanaler og tildeling av saker settes enkelt opp i TMG Agent Allokator uavhengig av hvilken løsning som er valgt. Har du allerede en chat løsning som du er særdeles godt fornøyd med kan også denne kobles opp mot TMG ved hjelp av allokatoren. På denne måten vil du få full kontroll over agentenes arbeidsmengde, hvilke agenter som er ansvarlige for hvilke kanaler, og sikre at kanalene som skal prioriteres faktisk blir prioritert.

Samarbeid bedre med integrert Intern Chat
TMG kan også leveres med intern chat som er et ypperlig verktøy for å bedre intern kommunikasjon. Dette er spesielt aktuelt når mange sitter på hjemme kontor. Ved å benytte intern chat blir det enkelt å få hjelp eller overlevere en beskjed uten å forstyrre noen midt i en telefonsamtale. 

Møt kundene dine i den kanalen de ønsker med TMGs chat løsning!

© Telemagic Group AS 2019